tiistai 30. joulukuuta 2008

Uuden ajan aloitus

Hei vain kaikille.
Olen Jenni. Joskus aikaisemmin olen jossakin blogia pitänyt, mutta elämäni teemana on tällä hetkellä alusta aloittaminen, joten uuden blogin aloittaminen sopii aiheeseen paremmin kuin hyvin. Tarvitsen kuitenkin jonkinlaisen henkiraon, missä saan paasata asioista..

Kirjoitin ensin hirvittävän pitkän ensimmäisen postauksen, mutta pyyhin sen sitten pois. Eihän kenenkään tarvitse heti itsestään kaikkea kertoa.. aikaa minulla kyllä riittää tänne kirjoittamiseen.. olenhan kenties hyvinkin pian työtön ihminen. Niin... tutkintotodistus tulee ensi kuussa postiluukusta ja virallisesti valmistun ammattikorkeakoulusta. Helmikuun loppuun asti kuitenkin olen OAMK:lla assistenttina.. siihen mennessä pitäisi löytää uusi työpaikka.

Kummityttö vaatii minua katsomaan kanssaan Postimies Patea. Täytyy nyt siis rientää. Huomenna mökkeilemään. Kerään samalla rohkeutta jälleen jotakin postailla.. kaiken alusta aloittaminen ei koskaan ole kovin helppoa kuitenkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti