keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Kiireinen.. ja onnellinen!

Mikä onkaan parempi tapa viettää luppoaika työpaikalla, kuin tehdä postaus blogiin.. oikeastaan erittäin kaltoinkohdeltuun blogiin. Kaikki muut taitavatkin olla tentissä, joten saan ihan rauhassa hetken viettää koneella.. Olen taas ollut sellaisessa pyörityksessä ettei tosikaan. Kotona olen käynyt vain kääntymässä ja aina juossut eri suuntaan sen jälkeen. Viikonloppuna ehdin paneutua mummola-vierailuiden ohella myös paremmin asunnon etsintään ja tulin siihen tulokseen, että kannattaa suosiolla odottaa ensi viikkoon. Yllättävän moni nimittäin vaatii, että asunnon vuokraa jo toukokuun alusta (eli joutuisin maksamaan kahta vuokraa toukokuun ajan).

Töissä sitten olen yrittänyt hoitaa kaikki käytännön asiat (vuokrasopimuksen irtisanominen, nettisopimuksen irtisanominen, sähkösopimuksen irtisanominen) vielä oikein töiden päälle. Öisin ei ole mennyt sen paremmin. Pienehkö stressi ja paniikin poikanen ilmeni toissa yönä hengen ahdistuksena (kyllä, minulla on rasitusastma, mutta ei se unissa juokseminen yleensä ole aiheuttanut hengenahdistusta), josta syytänkin iki-ihanaa allergiaani.. tai oikeammin allergioita. Viime yönä taas heräsin hirvittävään pääkipuun, joka asettui vasta tunnin valvomisen jälkeen. Kaiken kiireen keskellä olen siis vielä nukkunutkin erittäin huonosti.. mutta ei se mitään!! Odotan innolla, että minulla olisi aikaa pakata!! Niin ja toinen odottamisen arvoinen asia on tietenkin perjantai.. palkkapäivä! ja Vappu!! Nyt taitavat työt kutsua.. joten kenties paremmalla ajalla illalla (jos vietän illan kotona).

Ai niin.. tulin aamulla vähän normaalia aikaisemmin töihin ja voi mitä näinkään Yliopiston aulassa.. jollekin teekkarille (keillä on mustat haalarit Oulussa?) oli tullut väsy ja jostakin kolosta se oli kömpinyt nukkumaan yliopiston aulassa olevalle penkille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti