lauantai 23. tammikuuta 2010

hyljätty ja yksinäinen..

..niinpä niin.. tietokoneeni minut siis hylkäsi jo viime sunnuntaina. Jumitti yhtäkkiä ja sen jälkeen sillä ei sitten olekkaan mitään tehnyt. Olen siis kotona ollut koko viikon ilman nettiä.. töissä käynkin vain sähköpostit lukemassa.. enkä aina sitäkään.

Tulin eilen vanhempieni luokse viikonlopun viettoon ja huomenna olisi sitten tarkoitus lähteä kotiin. Vein tänään koneeni "korjattavaksi".. alustava diagnoosi kuului, että joko koneesta on mennyt kovalevy (=uuden koneen ostaminen edessä) tai sitten tuuletin on syytänyt koneen sisään paljon kaikkea kökköä (=koneesta saa vielä toimivan pelin).

Minun ja kannettavani yhteiseloa on jatkunut pian viisi vuotta ja olen riippuvainen tuosta ihanasta hopeisesta hp:stani.. en tahdo siitä luopua, mutta pakon edessä olen valmis heittämään hellät hyvästit ja marssimaan kauppaan uuden hankintaan. Toivon kuitenkin, että yhteiselo saisi vielä jatkua :)

Viime viikko menikin sitten aika pitkälle työn touhussa.. vähitellen alkaa rutiini löytyä ja väsymyskään ei iltaisin ole enää niin paha :) Viime viikolla vietin muutaman illan hyvän ystävän kanssa FFX:n ihmeellisessä maailmassa (=olen päässyt eteenpäin ystäväni pienoisella avustuksella).. Siinähän se viikko sitten taas meni.. ensi viikolla taas uudet kujeet. Huomenna kuitenkin siis kotiin ja käymään ihanien ystävien luona! En tiedä milloin taas pääsen kirjoittamaan, koska koneeni on vielä korjattavana.. korjaaja sanoi, että viikon sisällä saan kuulla koneen tuomion. Sitä odotellessa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti