perjantai 8. tammikuuta 2010

Euroviisukausi 2010 avattu


Tänään on siis avattu virallisesti vuoden 2010 Euroviisukausi, kun töllöstä näkyi Suomen ensimmäinen karsinta :) Täällä ainakin katsottiin aivan innokkaana.. ja tietenkin arvosteltiin :)

Ensimmäisenä Suomen finaaliin pääsivät siis Amadeus biisillään Anastacia, Pentti Hietanen biisillä Il mondo è qui ja Nina Lassander biisillä Cider Hill. Olin samoilla linjoilla Hietasen ja Lassanderin suhteen, mutta minun ykkössuosikkini tältä illalta ei ainakaan vielä päässyt Suomen finaaliin. Olin siis aivan täysin Boys of the band:n kannalla!! Mutta totesin jo karsinnan aikanakin, että olen varmaankin aika jäävi tuollaisessa tilanteessa kertomaan mikä biisi on paras, koska olen niin vannoutunut popahtavan rockin(voiko niin sanoa?) ja muutenkin rockin kannattaja :) Lisäksi karsinnassa oli vielä viides osanottaja, joka oli Bääbs. Bääbs ja Boys of the band saattavat kuitenkin päästä vielä finaaliin erillisen tuomariston valitsemana.

Ensi perjantaina uusi karsinta ja uudet kuviot. En jaksa nyt mitään pidempiä löpinöitä laittaa kaikista esiintyjistä.. Linkkien takaa löytyy ainakin jotakin informaatiota :)

Tilailin tänään vaatteitakin.. ihan vähän vain. Kenties niistä juttua jahka saan ne kotiin asti. Skippasin siis H&M:n hillittömässä alennusmyyntiryysiksessä hengailun ja tilasin vaatteet suoraan kotiin. Melkein kaikki olivatkin oikeastaan sellaisia, joita olen joskus aikaisemminkin miettinyt ostavani :) Ja jeij! Tää tyttö menee maanantaina yliopistolle! Vihdoinkin ainakin vähäksi aikaa jonkinlainen järjestys tähän elämään. JEE! (Katsotaanpas kuinka pirteä olen maanantaina, kun yritän tätä vuorokausirytmiä kääntää) :)

Matkustin tänään taas vanhempieni luokse.. syynä on huomiset kuorotreenit. Pääsee taas näkemään kaikkia ihania tytsyjä/naisia :) ja mikä tärkeintä.. heidän kanssaan pääsee laulamaan! Iltapäivän käytinkin siihen, että kopioin isän cd-levyjä hänen koneelleen, käänsin biisit mp3-muotoon ja opetin iskän käyttämään mun vanhaa mp3-soitinta :) Isä onnistui korjaamaan vanhan soittimeni ehkä kahdessa minuutissa. Siis juuri sen soittimen, joka viime kesänä tippui maalipönttöön ja joka ei enää toiminut.. ja jonka tilalle sain uuden soittimen.

1 kommentti:

  1. kiva blogi sulla :) iteki euroviisu fanaatikko ja laulavainen tyttönen ni näitä on kiva lueskella :)

    VastaaPoista