sunnuntai 29. marraskuuta 2009

joululahjoja, joululauluja, joululeipomuksia..

Joulu, joulu, joulu.. ja minähän tykkään. Olen kohtapuoliin hankkinut jo kaikki joululahjatkin! Muutama juttu vielä ja sitten olen niiden osalta valmis :) Torstaina kävin siis jouluostoksilla ja mukaan tarttui muutama sellainen tärppi ettei tosikaan :) En kuitenkaan niitä viitsi paljastaa, koska jos lahjan saaja lukee tätä niin hän kyllä takuuvarmasti tulee arvaamaan, että lahja on hänelle :)
Tältä silityslaudasta tekemäni apupöytä näytti lauantaina päivällä, kun olin aloittamassa operaatiota paketointi. Kuuntelin joululahjoja, join glökiä ja paketoin reilun tunnin ajan lahjoja.. minä oikeasti tykkään lahjojen paketoinnista!

Yksi cd-levy oli jo valmiiksi paketoitu :) Sanoisinko, että suhteellisen paljon kyllä tuli pehmeitä paketteja ja musiikkipläjäyksiä :)

Torstaina löysin kummitytölleni yllä näkyvän ihanan Bamse-puvun ja alla olevat ihanan Bamse-mokkasiinit. Ostin aikoinaan kummipojallenikin kaikkia Bamse-juttuja ja täytyyhän perinteen jatkua :) Kummipoika saa tänä vuonna puolestaan yllä olevassa kuvassa näkyvän puna-mustan villapaidan.Itse neulomani kaulahuivi. Kaulahuivi on neulottu puikoilla no. 9. Muistaakseni 35 silmää ja koko ajan pitsineuletta. Lopuksi tein samasta langasta hapsut päihin. Tumman ruskeat kukat on virkattu ihan tavallisesta villalangasta ja ommeltu sitten kiinni huiviin. Muutamasta eri kirjasta poimin kukkien ohjeen.

Tänään tulin käymään vanhempieni luona maalla. Olen täällä alkuviikon ja sitten suuntaan takaisin kotiin. Tänään olen ehtinyt jo paketoida täälläkin lahjoja :) Huomenna ajattelin tehdä piparkakkutaikinan ja ehkä muffineita. Kyllähän täällä on kaikenlaista ohjelmaa luvassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti