perjantai 13. marraskuuta 2009

naimisissa ompelukoneen kanssa??

Siltä minusta on ainakin tällä viikolla tuntunut. Kenties olen vain paennut tylsääkin tylsempää työttmän arkea uppoutumalla pehmeään kangaskasaan.. mutta.. mekot ja hame ovat valmiita matkaamaan Brasilian lämpöön!!

Kuvassa pieni kurkistus mekkoihin. Ovat siis jo kassissa odottamassa seuraavaa reissua veljeni luokse. Ompelimo palveli tällä kertaa veljeni vaimoa :) En siis itse ole lähdössä Brasiliaan, vaikka kyllähän tuollainen matka minullekin kelpaisi! Kaksi hellemekkoa ja yksi hame.. ja voi luoja tuota vaalenapuna-keltaista kangasta.. kuka idiootti on keksinyt hapsukankaat!! ja miksi minä idiootti lupasin juuri siitä kankaasta ommella :) No, mutta muutaman vähemmän kauniin sanan voimalla siitä selvittiin :)

Sitten muutama kuva Nelly.com:sta tilaamistani kengistä. Hullaannuin jotenkin ihan täysin nuihin niitteihin!! Nämä ovat ihan täydelliset muutaman omistamani mekon kanssa ja mietinkin tilatessani, että miksi minulla ei ollut näitä jo viime kesänä erinäisissä juhlissa.. mutta ensi kesänä sitten :) Tilasin samalla myös mustan mekon, joka sekin on nätti, mutta tällä hetkellä teillä tietämättömillä.. eli olen sen taas jonnekin unohtanut :) Mutta eiköhän se tänä viikonloppuna taas tiensä kotiin löydä.

Olen siis tämän viikon ommellut reilut 12 tuntia päivässä (tai siis aika sisältää tietenkin myös kankaiden pyörittelyn, kaavojen tekemisen yms.) ja illalla en olekkaan sitten jaksanut tehdä juuri mitään. Olen nauttinut kynttilöiden luomasta tunnelmasta ja katsonut Gossip Girlin toista tuotantokautta.. samalla kun olen internetin ihmeellisestä maailmasta metsästänyt kolmannen tuotanokauden jaksoja :)Ja sitten vielä hieman sumennettu kuva kummitytöstäni. En ole kysynyt lupaa veljeltäni ja hänen vaimoltaan, joten päätin sutata kuvasta kasvot. Lähinnä tuo kuva sen takia, että kaikkea romua sitä kummtädin vanhasta kaapista voikin löytyä. En edes muistanut, että minulla on joskus ollut tuollainen kuminen reppu (miksi niitä silloin joskus sanottiinkaan??). Jotenkin tuo tyttö onnistui sen sieltä kaivamaan.. niin ja huomatkaa hiuspanta!!!! Kenties kummitädillä ollut jonkinlaista vaikutusta :):)

Hyvää perjantai-illan jatkoa kaikille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti