keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

Nomination Italy ja MicroLab

Sunnuntaina pääsin viimein kotiin Ouluun. On se niin kiva olla taas kotona. Yritin tuossa äsken ottaa kuvaa lahjaksi saamastani rannekorusta, mutta eihän siitä taas vaihteeksi mitään tullut. Netistäkään en sellaista korua löytänyt, mutta seuraavan kuvan löysin googlettamalla ja se kertoo korusta kuitenkin jotakin :)
Kyseessä oli siis Nomination Italyn rannekoru. Jos nuista kuvan alareunan koruista saa jotakin selvää, niin oma koruni on kooltaan ylemmän korun kokoinen ja siinä on samanvärisiä kiviä kuin alemmassa korussa :) Tykkään ihan älyttömästi! Ja on ihan varmaa, että tuo ei tule jäämään ainoaksi Nomination Italyn korukseni! :) Olen nettisivuilla kuolannut monen korun perään :)

Näin työttömänä ollessani voin harjoittaa ammattitaitoani toisella saamallani lahjalla. Äärimmäisen kiva lahja oli ja on sitä tullu jo testattuakin.
Täytyy myöntää, että aika innoissani olin tästä lahjasta :) Paketista löytyä kaikkea huisin mukavaa :) Mikroskoopin lisäksi laatikko sisälsi mm. petrimaljan, pipettejä (luttanoita niinkuin ainakin meilläpäin sanotaan), näyteputkia ja vaikka mitä muuta :)

Näiden kahden lisäksi sain aina niin hyödyllisiä pyyhkeitä ja joitakin astioita. Kaikki astiat olivat Muumi-aiheisia. Eli sain kaksi kulhoa (Nuuskamuikkunen ja Rakkaus) ja Mymmeli-mukin. Nyt minulla on siis kaikkiaan 15 muumimukia ja 7 muumikulhoa. Äiti naureskeli, että ei varmasti osta minulle enää yhtään ainoaa mukia. Kylpypyyhkeet tulivat kyllä todella tarpeeseen, koska osa pyykeistäni on jo hajoamispisteessä :)

Ai niin.. ihana kaverini oli ostanut minulle lipun ensi lauantaina olevalle PMMP:n keikalle!! Oon jo nyt ihan täpinöissäni!! Mutta keikasta enemmän sitten kun se on lähempänä.

Olen kahtena päivänä käynyt hiihtämässä ja ensimmäisellä kerralla se ei mennyt ihan niin hyvin. Kai sekin on taito, jonka voi unohtaa. Kaaduin kaksi kertaa.. mutta eilen meni ihan mukavasti. Ajateltiin lauantaina mennä testaamaan merelle tehty luistinrata. Saas nähdä pysyykö sitä enää pystyssä luistimilla. Täytyy kuitenkin vähän jalkoja sillon säästellä, että illan keikalla jaksaa hyppiä ja pomppia.

Mutta nyt jatkan töiden etsimistä.. se käy ihan kokopäivätyöstä.. epätoivo hiipii olalle, mutta en anna sen vallata mieltäni.

1 kommentti: